Ru

ייעוץ ואימון עסקי אפקטיבי לעסקים קיימים

ייעוץ ואימון עסקי אפקטיבי לעסקים קיימים

בתחומי האימון, הטיפול והחינוך

אם העסק שלכם נוגע ישירות בתחומי האימון, הטיפול או החינוך, אתם כנראה אנשים ששואפים לחיות מתוך שליחות, אנשים שפועלים מתוך כוונה והולכים בדרך שיש בה מטרה לשפר ולעשות טוב בעולם.

האמת, אין נפלא מזה!

אני גם יודעת, שלצד החלומות הגדולים על עולם יפה יותר, ולצד הרצון הטוב לשינוי לעיתים שוכחים לדאוג פרקטית, ניהולית וארגונית לעסק, ונוצר פער גדול בין הכוונות הכל כך טובות, לבין מימושן במציאות.

אני מכירה היטב את המצב שאתם נמצאים בו.

אתם מסתובבים ביום-יום עם תחושה שאתם במקום הנכון, עושים את הדבר הנכון, אבל בפועל, מגיעים אליכם רק מעט מאוד לקוחות, וחשבון הבנק נשאר כל חודש אותו הדבר קצת מבלבל נכון? אני כאן לספר לכם חדשות טובות…

לא צריך לוותר על החלומות כדי להציל את העסק

אם הגעתם לעמוד זה, אתם אנשים שמבינים שלהיות בעל עסק זה להיות כל הזמן בדרך הלמידה האין סופית, אתם שואלים שאלות עומק, מחפשים תשובות ולא מוותרים בקלות על החלומות שלכם.

 כנראה שיש לכם את אחד הדברים הכי חשובים להצלחה של עסק – את התשוקה לעשות את מה שאתם עושים, לרוב האנשים אין את זה.

עכשיו, את כל התשוקה הזו, החלומות, המטרות והיעדים צריך לפרק לגורמים, פשוט להפוך לפעולות אפקטיביות שתוכלו לממש במציאות. ככה, צעד אחרי צעד, עם ליווי שנכון לכם, חלומות מתגשמים. 

כיועצת ומאמנת עסקית עם רקע עשיר בעולמות החינוך, הטיפול והאימון, ומצד שני שותפה כבר כמה שנים בעסק מצליח כאחראית על תהליכי צמיחה וגדילה, אני יודעת שעסק שלא צומח –  נובל, וסופו להיעלם. רואים את זה על עשרות אלפי עסקים בישראל שנסגרים כל שנה. רובם לא מצליחים לחבר בין השליחות והרצון העז לעשות משהו טוב למכירות, שיווק, ותהליכי צמיחה עסקיים. ובלי צמיחה עסקית – אין עסק.  

למי מתאים הליווי העסקי אפקטיבי?

  • לעסקים קיימים בתחום הטיפול, האימון והחינוך שצריכים דחיפה קדימה בתחום העסקי.
  • למאמנים, מטפלים ואנשי חינוך בעלי עסק שמרגישים תקועים במקום שבו העסק עומד כרגע.
  • למאמנים, מטפלים ואנשי חינוך שרוצים עסק אמיתי לשנים ארוכות ולא עיסוק או תחביב מתחלף. 
  • למאמנים, מטפלים ואנשי חינוך שרוצים להפוך את השליחות שלהם לעסק מצליח ומשגשג.

למי פחות מתאים השירות?

  • למי שמחפש כמה מפגשים קצרים כדי לסמן וי על ייעוץ עסקי.
  • למי שרואה בעסק שלו עיסוק צדדי או תחביב.
  • למי שמחפש פתרון קסם מהיר ולא צמיחה עסקית בריאה וארוכת טווח.
  • למי שלא רוצה להשקיע ולצאת מאזור הנוחות שלו

מה נעבור יחד בתהליך הליווי העסקי?

 נכנס ל"קפסולת הזמן" ונכיר את הסיפור העסקי

נרד לשורש של העסק שלכם, מה הניע אתכם לפתוח אותו, מהם הערכים, החזון וקהלי היעד שלכם, כדי שנוכל להבין את הבסיס שלכם, וממנו לנסוק גבוהה למעלה.

נבנה יסודות חדשים וחזקים
כרגע, אתם מורגלים לפעול בצורה ניהולית מסוימת, שלא תורמת להתפתחות העסק, בשלב הזה נבנה יסודות חדשים וחזקים, תוכניות עבודה, אדמיניסטרציה וספקים, שישרתו את בנייתו וצמיחתו של העסק לעוד שנים רבות קדימה, בוודאות!

פוקוס על כל מחלקה בעסק
בכל הקשור להתנהלות החיצונית והפנימית של העסק. מבפנים – נדייק לתמחר נכון, לייצר חבילות שירותים ומוצרים שרווחיים ולנהל נכון את הפיננסיים, מבחוץ – נדאג מחדש לכל הקשור למיתוג העסק ולנראות שלו. כך שהפנים יתאים לחוץ, לחזון ולערכים

נסיר יחד את החסמים 
אימון עסקי – רגשי שמכוון לשחרור החסמים המנטליים והרגשיים המעכבים אתכם כרגע בדרך להצלחה עסקית. בנושאי חשיפה, התמודדויות עם כסף, מכירה וקניה, ביטחון וערך עצמי, שיח פנימי שלילי, הצגה עצמית ועוד.

אימון מכירות לאנשים שהם לא אנשי מכירות
כל מה שצריך לדעת כדי להפוך סלידה ממכירות קשוחות לייעוץ נעים ולא מאיים שסוגר עסקאות:
שאילת שאלות מנחות, תקשורת חכמה ורגשית בשפה של הלקוח, מענה להתלבטויות הלקוח, סימולציות לשיחות מכירה, מכירה כיעוץ – כיצד למכור בלי לדחוף.

ליווי שוטף ויחס אישי להתלבטויות עסקיות
מעטפת תומכת לאורך כל הדרך בין המפגשים: התכתבויות בוואטסאפ, שיחת התייעצות בעת הצורך, שיחה עם ספקים, וכל מה שיעזור לכם להצמיח את העסק בתחילת הדרך. 

אז אם אתם מרגישים תקועים בעסק שלכם או רוצים לעלות לרמה הבא העסקית, ויש לכם רצון עז להצליח ולממש את הפוטנציאל הגלום בתוככם, אני מזמינה אתכם לתהליך ייעוץ ואימון עסקי אפקטיבי שייתן לכם ולעסק שלכם את כל מה שאתם צריכים כדי לצלוח את התקיעות הנוכחית ולהגיע להצלחה!

**ההרשמה לתהליך מותנית בשאלון + ראיון אישי