Ru

חלק 6 – בית דפוס!

blog62

שתף פוסט

והנה, אני במישורת האחרונה לפני קו הסיום, מחפשת בית דפוס להדפיס בו את הספר שלי, היצירה שלי שאני כל כך גאה בה. דיברתי עם שלוש חברות הדפסה שונות. הראשונה היתה מגעילה ודיברה ביהירות בלי להתחשב בכך שאני חדשה בתחום. היא נתנה תשובות מעורפלות בלי הבטחה ברורה לתוצאה. השני דיבר אלי בחוצפה וניתקתי לו תוך שניה. הנחתי שאם שיחת המכירה שלהם מגעילה אז שיהיו אי אילו מפלצות שיוכלו להתעורר בזמן עבודה משותפת. רק בדפוס השלישי מצאתי הקשבה, הבנה, הסבר מפורט על כל התהליך והתחייבות לתוצאה מסויימת. הרגשתי בטוחה איתם, הרגשתי שאקבל מענה לכל שאלה ושאלה. הבנתי שעליהם אני יכולה לסמוך, לתת את ה"בייבי" שלי שטיפלו בו ולדעת שהוא יהיה בידיים טובות. קיבלתי לידי עבודה מושלמת, בחבילה שהגיעה תוך ימים ספורים מחיפה ונחתה אצלי באלפי מנשה במהירה, אפילו יותר מוקדם ממה שסיכמנו. 

והנה חבילה של 300 ספרים עומדת לי בסלון, בגאווה, ובראש שלי היא אומרת לי: תהיי גאה בעצמך, תראי איזו עבודה נפלאה עשית, איזו דרך מדהימה ולא שוטה עברת עדי להגיע לרגע הזה, איזה פרויקט הרמת כולו בעצמך! את פשוט סיפור הצלחה!

התרגשות מילאה אותי עד השמיים, באותו יום בו הספרים הגיעו בהפתעה לביתי ישבתי בהשתלמות יועצים, ופתאום אני מקבלת הודעה מבעלי, תמונה של הספרים בבית! מאותו רגע הפסקתי לשמוע מה המרצה אומר. תשאלו אותי מה היה שם, על מה הוא דיבר – אין לי מושג!

הספר שלי לא מתאים לכל אחד או כל אחת, הוא מתאים לאנשים ששואלים את עצמם שאלות על הקיום שלהם, מחפשים תשובות ותובנות. הספר שלי מתאים לאנשים שמחפשים מקום בטוח ומרחב מאפשר לספר על עצמם בלי להרגיש ביקורת או בושה.