Ru

ליווי יצירת נרטיב עסקי וסיפור העסק

ליווי יצירת נרטיב עסקי וסיפור העסק

אשתף בסיפור אישי קצר:
לפני 4 שנים החלטתי לעזוב חברה משפחתית וללכת בעקבות הקריאה שלי, היעוד שלי, רציתי לפתוח עסק לאימון וייעוץ עסקי. סיימתי הכשרה באימון וייעוץ עסקי והתחלתי לשווק את העסק. פתאום הרגשתי שאני נשמעת כמו כולם, מדברת כמו כולם ומשעממת את עצמי קודם כל.

לא ידעתי מהי הייחודיות האמיתית שלי ולא הייתי מחוברת ל"למה" העסקי, לסיפור העסקי ולסיבות האמיתיות שבגללן בחרתי לעסוק במה שאני עוסקת בו, התקשיתי מאוד לשווק ולמכור שירות שלי.

שאלתי את עצמי 
מהי הייחודיות שלי? מהו הסיפור העסקי שלי? מהו הקול הייחודי שלי? מהי השיטה הייחודית שלי? מהו המסר הייחודי שלי? רציתי להבין מהי הבשורה האמיתית שלי ומהיכן באה התשוקה. לקח לי הרבה זמן לפצח את הסיפור האישי שלי ולהכיר אותו לעומק כדי באמת לדבר מהלב ולא לחקות אחרים, לדבר באותנטיות ולהיות מחוברת למסר ולחזון שלי.

היום, אני מסייעת לבעלות ובעלי עסקים  להתחבר לאני אמיתי והאותנטי כדי שיוכלו להפוך את הסיפור האישי  להצלחה עסקית ולשווק ולמכור בקלות רבה יותר. 

אם הגעתם לעמוד זה אתם אנשים שמחפשים משמעות, יודעים לשאול את עצמכם שאלות ולחקור, אתם אנשים שמחפשים עומק בעשייה.

חשוב להבין כי מאחורי כל עסק נמצא אדם שחלם, תכנן ויצר אותו. מאחורי אותו אדם נמצא לרוב סיפור מרתק המהווה תשתית לכל הפעולות שייצור בתוך העסק ומסביבו. באמצעות נרטיב עסקי ברור, אותו סיפור המגלם את מהות העסק, אנחנו הופכים את העסק למבוסס, בהיר וממותג. סיפור טוב מחבר לקוחות לעסק ומייצר תחושת הזדהות ורצון להיות שייך לאותו העסק. 

במהלך השנים, ליוויתי מטפלים, קואצ'רים ואנשי חינוך בתהליכי חידוד העסק ולמדתי על המשמעות של נרטיב עסקי ברור ושורשי. מתוך ניסיוני כפסיכותרפיסטית, לצד יועצת עסקית, אני שמה דגש גם על פיתוח בסיס רגשי חזק לבעל העסק. אנחנו מתעכבים במהלך התהליך על אלמנטים רגשיים שיכולים לחסום את ההתפתחות העסקית ופורמים את הקשרים סביבם. 

בתהליך ליווי המתבסס על 12 מפגשים הנפרשים על פני שלושה חודשי עבודה, אני מלווה אותך בתהליך יצירת הנרטיב העסקי וכתיבת הסיפור של העסק.  

מה קורה במהלך התהליך?

  • מיפוי מלא של העסק, תוך ראייה והבנה של ההיסטוריה לצד הרצונות, השאיפות והמטרות העסקיות לעתיד. 
  • אפיון של קהלי היעד, השפה והסגנון של העסק, המוצרים והשירותים שלו וכל מה שמהווה את הבסיס לסיפור העסק. 

בהמשך, אנחנו יוצרים את סיפור העסק המשמש בסיס הן לעשייה ולהתפתחות והן לשיווק ודיוק הצגת העסק מול הקהל הרלוונטי. 

למי זה מתאים?

  • הליווי יתאים לך אם העסק שלך נמצא בתחילת הדרך ויש צורך בחידוד ובמיפוי של הערכים, הקהל והסיפור סביב העסק.
  • הליווי יתאים לך אם העסק נמצא בצומת דרכים ויש צורך בחשיבה יצירתית ועסקית מחודשת לגבי המהות שלו, המוצרים והסיפור סביב העסק. 
  • הליווי יתאים לך אם יש צורך להתבונן על העשייה העסקית שלך ולגעת בחסמים המפריעים להתקדמות ולצמיחה עסקית. 
  • הליווי יתאים לך אם חיבור עם אנשים, מיתוג ובניית מודל מסודר המתבסס על הידע והגישה שלך מדברים אליך. 

לחצי כאן/לחצו כאן (לנשים וגברים) לפרטים נוספים ולקביעת פגישת הכרות בת חצי שעה