Ru

תהליך אימון אישי לריפוי עסקי

תהליך אימון אישי לריפוי עסקי

כדי להתפתח ולהפוך באמת לסיפור הצלחה עסקי, לא די בנקיטת פעולות שנוגעות רק לעסק.

למעשה, הגישה של אינה צ'סקיס המוצגת כאן שונה מעט מהגישה המקובלת. הגישה מתבססת על מודל "סיפור הצלחה", אשר פתחה בעקבות משבר עמוק אישי ועסקי שעברה. המודל מתבסס על גישות מודרניות, וספרות פסיכולוגיות ונוירופיזיולוגיה מתקדמות בעולם, קואוצ'ינג, מנטורינג ועולם רוחני.

הגישה טוענת כי יצירת מודל עסקי טוב שממנף את העסק שלך גבוה למעלה, הוא מודל של "סיפור הצלחה" שמביא בחשבון את הסיפור האישי אשר הולך עם בעל העסק כל חייו.  

העבודה האמיתית שצריכה להיעשות באמת כדי להצליח, היא המפגש בינך לבין הסיפור שלך.  

במפגשים אינה מלווה אותך יד ביד וברגישות רבה במסע המרתק לתוך הסיפור האישי שלך.

בראש ובראשונה, הבנה של הסיפור שמנהל אותך. 

מציאת כוחות העל שלך, גיבוש ודיוק הזהות האישית והמקצועית שלך יחד, ולמידה משותפת איך לגשת באופנים רבים לאוצר שגלום בך. אוצר שממנו שואבים את הכוחות, והוא המקור של העסק שלך. 

אלו לא רק מילים גדולות, זו תוכנית עסקית שלוקחת בראש ובראשונה אותך בחשבון.

סיפור החיים שלנו הוא אחד. 

אבל לפרשנות שלו יש שני צדדים מכריעים. 

למעשה, סיפור החיים שלך יכול להיות הכוח שמניע אותך, או הפחד שמשתק אותך, ממש ככה.

והנה סיפור כדי להבין איך זה עובד: עבדתי עם ימית (שם בדוי), אישה בגיל הנפלא, שעבדה כמאמנת לזוגיות ויחסים. היא עבדה כמה שנים והקליניקה שלה לא מהירה להתמלא. היא הגיעה אלי עם תסכול גדול מאוד. אמרה לי: "אינה, אני מרגישה בדיוק כך, כמו שכתבת במדריך שלך. שיש לי המון ידע, אבל אני לא מצליחה להוציא אותו החוצה ולהביא מספיק לקוחות כדי להתפרנס." 

במסע המשותף, בתהליך שיצרנו דרך הסיפור האישי, מצאנו את המחסום שגרם לעסק שלה לדשדש. הבנו שכל החיים שלה היא מרגישה שקופה. בבית הוריה היא הייתה הילדה הכי צעירה, כשההורים והאחים הגדולים לא ראו אותה בכלל. למעשה, היא גדלה לבד. ילדה חכמה וסקרנית, על כל שאלה ששאלה ענו לה: "די עם השטויות שלך!" או "איזו שאלה מטופשת את שואלת." 

עם הזמן למדה לשתוק יותר ויותר, להיות עם עצמה יותר ויותר. 

ברגע שפתחה עסק המשיכה להתנהל באותו הדפוס. פשוט להיות שקופה. אז היא לא משווקת מספיק – לא מגיעים אליה לקוחות, חוששת לשאול שאלות – לא סוגרת עסקאות. בעצם לא הייתה נוכחת בחיים ובעסק. 

נוכחות מול שקיפות, להות נוכחת מול להיות שקופה: העבודה שלנו התמקדה בפיתוח היכולת להיות נוכחת אישית ועסקית. לדעת לשאול את השאלות הנכונות, ולמצוא להם תשובות הולמות.  

גילינו את האוצר הגלום בה, את כוח העל ביכולת לשאול שאלות שקברה עמוק בהשפעת הסביבה. הגדשנו מספר מפגשים כדי להחזיר את הביטחון בעזרת אימון ויצירת סימולציות שלקחנו מדוגמאות שהביאה מהעבודה השוטפת והפרקטית שלה מול הלקוחות.  

בתהליך אימוני מרגש במיוחד, הסרנו את החסמים, ורתמנו  את הסיפור של ימית לטובת ההצלחה העסקית. 

היום, אחרי שנים של ליווי ואימון עסקי, עם לקוחות רבים שהושפעו והתפתחו מהשיטה, אני מבינה שיותר ממה שצריכים יועץ עסקי, קודם כל, צריכים לפתור את העניין ברמה האישית. אני יודעת שהדרך להצלחה עסקית שלך עוברת קודם כל דרך הסיפור האישי שלך, וחווית חייך מהילדות ועד לנקודת הזמן הזו. 

ברגע שמסכימים להסתכל על הסיפור, לשחרר אותו, ולקחת ממנו את כוחות העל והאוצרות, מוחזרת השליטה בעסק ובחיים, ושלווה גדולה נכנסת.

מציאת החסמים והתבוננות אל תוך הסיפור האישי היא לא דבר פשוט, ולעיתים קשה לבצע אותה לבד ללא עין חיצונית או תמיכה מקצועית, ובדיוק בגלל זה אני מציעה את תהליך האימון האישי לריפוי עסקי ששינה את חייהם של בעלי עסקים רבים.

תהליך שיאפשר לכם להשתחרר אחת ולתמיד מכל החסמים, החומות והמגבלות שעוצרים אתכם ואת העסק שלכם מלהצליח. אז אם גם אתם מרגישים שעשיתם כבר הכול למען העסק שלך, ועדיין משהו תקוע, אם גם אתם מרגישים מנוהלים בעסק שלכם ולא מנהלים, אם גם אתם לא מזהים מי אתם בתוך העסק שלכם – כנראה שהגיע הזמן לאזור אומץ, ולצלול עמוק יותר פנימה – אל האוצר החבוי שלכם, להתבונן לאמת שלכם בעיניים, ולהתחיל לשנות ולעצב אותה לטובתכם אחת ולתמיד! להיכנס לתהליך ליווי שישנה את הדרך בה אתם מסתכלים על החיים, ועל עצמכם.

*תדירות מפגשים – פעם בשבוע

אורך המפגש – שעה אחת

*התהליך אורך בין 3 חודשים במינימום לשנתיים והוא קשוב לקצב וליכולת שלך 

*הרשמה לתהליך חודש-חודשיים מראש.

לשיחת היכרות ראשונית ללא עלות וללא התחייבות 

השאירו פרטים כאן >>>